أهم الأخبارفن ومشاهير

منة عرفة تتحدث عن انفصالها ” لم أتطلق رسميا”

خلال حلولها ضيفة ببرنامج “ضرب نار” على قناة “القاهرة والناس”، كشفت الفنانة الشابة منة عرفة تفاصيل انفصالها عن محمود المهدي، مشيرة إلى أن الانفصال حدث شفهياً.

وأضافت أنها منفصلة عن محمود المهدي منذ شهر ونصف الشهر، قائلةً: “كل شيء نصيب فعلا أنت ممكن تكوني مقررة حاجة والموضوع يتقلب، وتلاقي نفسك في حاجة تانية خالص”.

ولفتت إلى أن هناك محاولات كثيرة من طليقها وأشخاص آخرين للعودة مجدداً، واشارت إلى أن السبب كان تصريحات محمود المهدي الأخيرة، والذي تسبب في مشاكل كثيرة، مضيفة: “الناس بتاخد الناس بذنب حد تاني مش بيعرفوا يميزوا مش لازم عشان متجوزين لازقين في بعض”.

وأكدت أنها لم تتحدث عن انفصالها أو تفاصيل تخص حياتها الخاصة على السوشيال ميديا، لكنها تضطر للحديث عنها عندما تسأل في البرامج.

ونفت ما قاله طليقها، حول أنهما انفصلا بسبب مكالمة من شخص أجبرت منة على اتخاذ هذه الخطوة، وقالت: “ماحدش يقدر يجبرني أبعد عن جوزي أو يخليني معاه، أثناء المشاكل كان فيه النقابة وإلهام شاهين لما كانت القصة في أولها، ناس بتنصحني، وأنا باخد بالنصيحة والقرار في الأول والآخر قراري أنا، وأنا ماعملتش له حاجة عشان يضرني إحنا بينا كل خير”.

وتابعت: أنا بحبه جدًا، وبكن له كل الحاجات الحلوة، الفكرة في شوية حاجات بنتفق عليها لو ربنا يسرها لينا ومشينا فيها نكمل ليه ما نكملش، لو حصل عكس ده كل واحد هيكون بيضر أكتر ما بينفع”.

 

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى