أهم الأخبارفن ومشاهير

شيرين عبد الوهاب تأخذ الممنوعات .. تسجيل صوتي يكشف المستور

لا يزال اسم الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب حديث الناس على مواقع التواصل الاجتماعي خصوصا بعد انتشار اخبار عن لسان والد طليقها الفنان المصري حسام حبيب، حسين حبيب.

وفي التفاصيل، كشف حسين حبيب في تصريحات جديدة لموقع “القاهرة 24 أن المحيطين بشيرين يحاولون استغلالها وسرقة أموالها وجرها إلى طريق الإدمان وتعاطي المواد الممنوعة.

كما اضاف في حديثه :”حتى الدكاترة النفسيين ممكن يضحكو عليها ويخلوها تدمن أدوية عشان مصلحتهم.. والدنيا مبقاش فيها خير ومشكلة شيرين إنها بتحب الناس تتكلم عليها، وتكون حديث الميديا على عكس حسام، يلي بيلتزم الصمت دائمًا مع إنه بيتأذى أحيانًا”.

يذكر ان شيرين عبدالوهاب ردت على خبر تلقيها تهديد من حسام حبيب من خلال ردها على احدى المتابعات عبر خاصية القصص المصورة عبر خاصية الستوري، وقالت الفنانة المصرية:”بصراحة حق الله ان حسام عمره ما اخد مني فلوس، ولا استفاد مني ماديا، بل بالعكس تماما انا ماعرفتش احوش فلوس ليا غير لما اتجوزت حسام”.

واكملت:”بعكس اللي بيتقال تماما هو كان بيحافظ ليا علي مالي ودي الصراحة، علشان دي حاجة هتسأل عليها قدام ربنا ودي الحقيقة”.

كما علقت شيرين عبدالوهاب علّقت شيرين على قضية اختفاء زميلتها الفنانة المصرية امال ماهر، وقالت:”يا جماعة الموضوع ده حساس، ده موضوع خاص، انا مقدرش اتدخل في شيء خاص بالذات اني شخصيا اتأذيت في حياتي الشخصية، واتقال عني كلام كتير غلط، فأنا ماقدرش اتدخل في موضوع خاص”واضافت:”بس امال ماهر لو طلبت عيني اديهالها، احنا ايه عرفنا ان في مشاكل كل ده كلام بيتقلا من غير اثبات خصوصا ان اهلها قالوا ان مافيش مشاكل وان امال زي الفل ويار رب تبقى زي الفل، والنقابة كمان اكدت كلام اهلها ان مافيش مشاكل”.

 

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى