أهم الأخبارفن ومشاهير

امال ابو المجد تكشـ ف تفاصيل تعرضـ ها للاعتـ داء من قبل زوجها احمد جوبا !

خبر صدم رواد مواقع التواصل الاجتماعي وهو انتشار  فيديو مستفز عن لحظة تعرض نجمة عربية للاعتداء الجسدي في الشارع من قبل زوجها مما اثار موجة غضب بين العالم.وفي التفاصيل انتشر فيديو لـ لحظة تعرض لنجمة عربية تدعى آمال أبو المجد للاعتداء  في الشارع من زوجها أحمد جوبا ليتدخل بعدها المارة للتفريق بينهما.

وقامت التيك توكر الشهيرة امال ابو مجد بتحرير محضر ضد زوجها، بعد أقل من عام على زواجهما بعد قصة حب دامت أكثر من عامين، واضافت انها تعرضت للكمات على بطنها حتى تتعرض للإجهاض، موضحة أنها فى الشهر الثالث.

وبحسب ما نشر موقع العراب الفني ان امال ابو المجد كشفت السبب وراء هذا الحادث قائلة :”يؤسفني أقولكم إن جوزي أحمد اللي كنتوا كلكوا بتشوفوه بيحبني أهو اللي بيحب، شوفتوا الرجولة؟.. إيه رأيكم كان عايز يجهض الجنين”.

وخرج زوجها احمد عن صمته وعلق :” يا جماعة أنا مش هتكلم عن الحقيقة علشان الحقيقة أنتوا شايفنها مش كاملة، وأنا هطلع اتكلم في ستوري واحد بس أو اتنين، هاختصر فيهم حاجات كتير لأن آمال لسة مراتي وعلى ذمتي، وكل اللي أنتوا شايفينه ده جزء صغير من الفيديو الكامل”

ومن ثم تابع قائلا “أنا عمري ما هطلق أم ابني، ولا أقدر أعيش بعيد عن ابني يوم واحد، ولا هقدر أعيب فيها بأي كلمة، أو أي حاجة عشان البيبي اللي جاي ميقولش ابوه أذى أمه، لكن أمه أذت أبوه عادي، الست متستحملش والراجل يستحمل، وأنا الحمد لله جبل واستحمل أي حاجة”.

 

 

 

 

 

 

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى