أهم الأخبارفن ومشاهير

احمد سعد يرد على سخرية سمية الخشاب بسبب ملابسه “النسائية”

بعد السخرية التي تعرض لها الفنان المصري احمد سعد، من قبل طليقته الفنانة المصرية سمية الخشاب، بسبب الإطلالة التي ظهر بها في الحفل الذي أحياه في السعودية، وتعرض على إثرها لانتقادات عديدة بسبب كونها إطلالة تحمل طابعاً نسائياً كما وصفها البعض.

علق سعد على الموضوع ضمن حفل توزيع جوائز ميدل إيست ميوزك أورد MEMA، إذ اوضح أنه من المؤكد أن سمية الخشاب لا تتصيد له الأخطاء، وأن هجوم الجمهور عليه كان من أجل مصلحته.

وأضاف أحمد سعد: “سمية الخشاب تقول اللي هي عايزاه، وكل واحد يقول اللي هو عايزه وهما كلهم جمهوري وكلهم ناس عايزين مصلحتي، وإنها ترقص على أغنيتي أكيد هي بتحب تشجعني دايماً وأكيد بتحبّلي الخير وإني أكون ناجح، وأكيد الناس مش عايزة تصطاد ليا الأخطاء، كلهم عايزنّي أبقى أحسن وبقيت بالفعل”.

وحول الانتقادات التي تعرض لها من الجمهور، اعتبر أحمد سعد أن ذلك يعد نوعاً من الحب موجهاً الشكر لكل من هاجمه لأنه أشعره بأنه فرد من أسرته.

وتابع قائلاً: “أنا بشكر كل الناس اللي هاجمتني، لأنهم شايفين إني فرد من أسرتهم وواحد منهم ومارضيوش عليا كده إني ألبس حاجة وحشة، حسيت إني جوا كل بيت وجوا كل أسرة، مش هظهر كده تاني، ولو في حاجة شبك هخيطها أنا على أيدي”.

ولفت إلى أنه ليس لديه إصرار على الخطأ، قائلاً: “الناس شايفنِّي في حتة تانية وجوا بيوتهم وأسرتهم، ياما ناس لبست كده ولبست حاجات تانية، ولكن أنا فعلاً مش من الناس اللي بتصر على الحاجات الغلط، وبطلع أقول أنا غلط طالما معجبهمش”

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى