أهم الأخبارفن ومشاهير

تامر حسني بطلب غريب من بسمة بوسيل بعد طلاقهما و ردها لم يكن في الحسبان

ما زال اسم الفنان المصري تامر حسني حديث الناس على مواقع التواصل الاجتماعي خاصة بعدما وجه رسالة إلى جمهوره، أكد من خلالها أنه لا يربط أعماله الغنائية بحياته الشخصية.كما تحدث عن علاقته بطليقته مصممة الازياء المغربية بسمة بوسيل، مشددا على أنه يكن لها كل الاحترام والتقدير.

وجاء في رسالة الفنان المصري التي نشرها عبر خاصية الستوري على “انستغرام” قائلا : “ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة، أولًا مش أنا اللي ممكن أعمل كده”.

وأضاف بحديثه قائلا : “رغم الظروف الحالية.. ما زلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدًا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر”.

وتابع: “تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم”.

وأكمل رسالته: “ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا”.

واختتم الفنان المصري رسالته ممازحًا: “ده لسة في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها”.

الا ان اللافت هو رد طليقته بسمة بوسيل على الرسالة التي وجهها، اذ نشرت عبر خاصية الستوري رسالة جاء فيها: “يا تيمو إنت كمان عندي زي ما أنا عندك، ربنا يوفقك في شغلك دايما”.

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى