أهم الأخبارفن ومشاهير

داليا البحيري تتعرض لـ اصابة في يدها .. وهذه حالتها الصحية

كشفت الفنانة المصرية داليا البحيري عن تعرضها لإصابة في يدها، وذلك بعد اختلال وزنها وسقوطها على المسرح، خلال عرض مسرحيتها “سيدتي أنا”.

وشاركت داليا صورتين عبر صفحتها الشخصية في “انستغرام”، حيث أظهرت الأولى صورة الأشعة التي توضح الإصابة، فيما الثانية أظهرت انتفاخ يدها.

وأرفقت البحيري الصورتين بتعليق أوضحت من خلاله تفاصيل الحادثة وما تعرضت له، وعلقت كاتبة: “حادثة صغيرة على ما قسم كده، اختل توازني على المسرح ووقعت واقعة جامدة حبيتين”.

وأضافت: “نزلت بكل حملي علي ايدي وحسيت برجة جامدة في دماغي.. وجع رهيب إيدي ورمت قلت بس أنا اتكسرت، كملت العرض الحمد لله وطلعت على الطوارئ هوب إشاعة هوب الحمد لله مفيش كسر بس في مزق في وتر الإبهام أدى إلى إن العضمة اتحركت من مكانها ياختي”.

وأكملت: “كل ده تمام وألف حمد وألف شكر إنها بتيجي على قد كده.. المشكلة بقي يا جماعة في إني اكتشفت إني مش عارفة أعمل أي حاجة بمعنى أي حاجة من غير الصباع ده.. لا عارفة ألبس ولا أقلع ولا أفتح إزازة المية مش عارفة أشيل حاجة مش عارفة افتح باب العربية ولا أي أوكرة.. مش عارفة أسرح شعري ولا أغسل وشي ولاااا أي حاجة”.

وتابعت ممازحة جمهورها: “وكمان مش عارفة أعملscroll مش عارفة أعمل like .. آه والله الـLike بتوجعني جدا.. بس برضو الحمد لله دائماً وأبداً ما يقع إلا الشاطر”.

https://www.instagram.com/p/CwJXJNuI57k/?img_index=2

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى