أهم الأخبارفن ومشاهير

بسمة وهبة تهاجم المتنمرين… وهذه حالتها الصحية

نشرت الإعلامية المصرية بسمة وهبة مقطع فيديو على حسابها الخاص في”إنستغرام” ردت من خلاله على التنمر الذي تعرضت له بعد نشرها صوراً لها مع ابنتها.

وظهرت بسمة في الفيديو وهي في عيادة طبية، موضحة أن هذا الفيديو ما وراء كواليس جولتها التسويقية، وأن الصورة التي يراها الجمهور وتظهر فيها سعيدة يكون وراءها أشياء أخرى.

وكتبت بسمة “عشان المتنمرين اللي مستكترين أني خارجه أنا وبنتي بنتفسح هذا ما وراء الكواليس التي لا يراها صم وبكم القلوب والعيون.. قبل الفسحة بنج ومنظار ومشكلة على الأحبال الصوتية وإنذار بفقد الصوت بسبب السترس واجهاد العمل..”.

وتابعت “ده نفس اليوم اللي اسكترتوا رفاهيته عليا أنا وبنتي اللي كانت ف دبي ليها 3 أسابيع عندها كورونا وأنا ممنوع أقرب ولا أشوفها، وكانت في عزل تام ! إيه رأي المتنمرين لو بعد إذنهم ومايضايقهمش إني أخرج بنتي وارفع معنويتها ومعنوياتي”.

وأضافت “أنا قلت لكم قبل كده حياتنا مش الصورة اللي بتشوفوها.. دايماً الصورة وراها صورة لم ولن تروها.. شوفوا بس المنظار اللي مسكاه الممرضة ور الكرسي كل ده كان في فمي بردوا صورة ورا صورة ورا صورة ودي حياتنا اللي انتوا قاعدين بس تتنمروا وتنظروا علينا لا للإهانة”.

https://www.instagram.com/p/CJx1UPJFyZk/

ترندنغ

زر الذهاب إلى الأعلى